divendres, 24 d’abril del 2015

La Xocolatada!


Per la setmana de la família hem fet una xocolatada!
El dimecres pel matí  vam ajuntar totes les taules i vam fer un esmorzar de germanor.

 Les mestres ens van donar un tovalló, un got de plàstic i galetes! Mentre esperàvem que arribes la gerra plena de xocolata vam estar cantant: La xocolata estava molt calenta de tan calenta la llengua em vaig cremar. Sabeu perquè? Sabeu per què? Sabeu per què em vaig cremar, sabeu per què ? sabeu perquè em vaig cremar? Doncs per què... 
Nosaltres des de la classe ja oloràvem la flaire tan bona que feia, venia del passadís! Oooohhhhh quan va arribar la xocolata vam gaudir moltíssim. Estava mmmmmmmmmm, deliciosa . 

Si mireu totes les fotos veureu quina cara de satisfacció fem tots plegats. Quan vam acabar cadascú va llençar el seu got i tovalló. Quin riure veure’ns les cares tan brutes. Les mestres ens van fer netejar bé les mans i la boca. En resum ha estat un dia molt especial! 




















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada